انواع و کاربرد آنها در خودرو به طور جامع و کامل

به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در عاقبت پیستونها عمده باشد اقتدار موتور نیز بخش اعظم خواهد بود. بدیهی می باشد که در بلوک سیلندر یک ماشین ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده می باشد بنابراین هرچقدر تعداد پیستون های یک ماشین اکثر شود ، حجم و میزان بلوک سیلندر آن اتومبیل نیز ارتقاء پیدا می کند. این قطعه استوانه ای حرکت های رفت و برگشتی رو به بالا و تحت دارااست که در هنگام بالا رفتن باعث به متراکم شدن سوخت می گردد و پس از احتراق و انفجار ، به سمت زیر حرکت می کند . حرکت خطی بالا به پایین آن نیز منشا نیروی موتور می باشد به همین ترتیب که دارای زیر آمدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق داخل سیلندر نیروی تولید شده از انفجار هوا و سوخت را به بخشهای دیگر موتور منتقل میکند. حلقه پیستون همچنین می­بایست عایق بندی قابل قبولی نسبت به کناره های شیار حلقه ساخت کند. 3 ـ وجود شکافهای حرارتی بر روی پیستون : این شکافها به صورت T و در دامنه پیستون تعبیه میگردند و در اثر گرما این شکافها به نیز رسیده و از چسبیدن پیستون به سیلندر دوری مینمایند و در ضمن کمترین لقی فی مابین پیستون و سیلندر را تولید می نمایند که باعث ارتقا کمپرس و توان موتور می‌شود . رواداری بیش از حد هم می­تواند منجر افت کمپرس و افزایش سر و صدای پیستون میشود. به این راحتی , اگر پیستون نبود , قدرتی هم ایجاد نمی شد زیرا قطعهای وجود نداشت تا بتواند سوخت را متراکم و بعد همین روند را انجام دهد , رینگ پیستون تبریز پس پیستون خودرو در همین حد مهم و حتمی میباشد . پس از ماشین کاری پیستون آن را طبق روال خاصی گرم و سرد می نمایند و به اصطلاح روی آن عملیات گرمایی انجام می دهند تا خاصیت مناسب را پیدا کند . برای پرهیز ازین دو اختلال پیستون حلقه طراحی و ساخته می شود تا در داخل شیارهایی در بدنه ی پیستون کارگزاری گردد. سوراخ افقی پیستون ها در تحت حلقه ها می باشد و به تیتر سد حرارتی ، از سوق دهی گرمای قسمت حلقه ها به بدنه پیستون-که کلیدی دست‌کم بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. برای مثال در صورتی که گفته شود خودرویی ۴ سیلندر می باشد ، بلوک سیلندر آن ظرفیت قرارگیری ۴ پیستون داخل آن را دارا است. همین قطعه به تیتر جزء متحرک محفظه احتراق بایستی توانایی تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. علاوه بر این تراز محدب لبه مماس رینگ از پیدایش ناپیوستگی در لایه روغن که ممکن می باشد بر اثر فشارهای مازاد بر بر روی لبه حلقه و یا خمش بیش از میزان این قطعه در درحال حاضر عمل شکل پذیرد دوری میکند. این شرایط باعث به جریان روغن مازاد به سمت باطن محفظه احتراق می­گردد. حلقه وایپر مسئول کیپ کردن هر چه بخش اعظم محیط احتراق و همچنین پاک نمودن جداره سیلندر از روغن های اضافی است. حلقه روغنی مسئول پاک نمودن روغن های اضافی از روی جداره سیلندر را حین حرکت پیستون به عهده دارد. بعضا موتورهای Briggs & Stratton از رینگ های روغنی سه تکه ای به کارگیری می­کنند که اهمیت دو شیار و یک فنر می­باشد. کل رینگ های پیستون به فعالیت رفته در موتورهای Briggs & Stratton از فرآورده فولاد چدن می­باشند. هنگام عمل کلیدی حلقه پیستون باید نهایت توجه را به عمل برد چرا که چدن در در مقابل جراحت مضاعف دارای است. هنگامی تسمه تایم ببرد، ریتم گشوده و بسته شدن سوپاپ ها بهم میریزد و درصورتیکه به دور موتور بالا باشد، بسته به طراحی موتور به احتمال دوچندان سوپاپ دارای سطح رویی پیستون عکس العمل می نماید و غیر از شکسته شدن خویش سوپاپ سبب ساز زخم دیدن پیستون نیز میشود. در این مطلب به شیوه کارکرد این کاربر حساس، عامل ها فساد و روشهای خودداری از آسیب دیدن آن نگاهی میاندازیم. ترک خوردگی از این خاصیت ناشی میشود. پیستونها از این منظر به دو نوع دو روزگار و چهار زمان تقسیم میشوند. موتورهای دو زمان نیازی به حلقه روغنی ندارند چرا که روانکاری گزینه نیاز آنان توسط روغنی که اهمیت گازوئیل ترکیب شده تامین می شود و اساسا با یک محفظه روغن جداگانه نمی­باشند. مکانیک ها معمولا از یک ترفند استفاده می کنند و آن این می باشد که زمانی مقدار تراش سر سیلندر دوچندان باشد از یک واشر اضافی استعمال می کنند یعنی دو واشر سر سیلندر را اصلی هم مورد به کار گیری قرار می دهند بنظرم در مواقعی که یک‌سری بار سر سیلندر تراش خورده باشد خوبتر است سرسیلندر را تعویض نمود . هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه حیاتی سایت کمپانی پیستون سازی تبریز وب تارنما خویش باشید.

خرید کتاب اورجینال پزشکی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum penetrasyon testiistanbul duşakabinanalbuy instagram followers with credit cardturkuaz korsan taksinulled themeshovarda girişBetnisperabetsekabetbetnanobetgarantibetsatkusadasi escortGebze Escortekonomikripto paraarkadaşlık sitesisu kaçağı bulmaweb tasarımtuzla halı yıkamamadeni yağlarjakuzisinekliktemizlik şirketi istanbulyükselmesi beklenen kripto paralarmobil ödeme bozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme Bozdurma