او همچنین اهمیت همین سرمایه را در بازار عمل و اشتغال مدنظر قرار دیتا و معتقد هست به کار بردن همین سرمایه برای به دست آوردن شغل و نگهداشتن آن اضطراری است. گونه SOR در همین مطالعه فرض میکند که نمای خارجی فروشگاهها به تیتر محرکهای محیطی، پاسخهای عاطفی مشتریان را پایین تأثیر قرار میدهد و سبب ساز تحریک آن ها به جهت خرید میشود و همینطور مشتریان در همین مطالعه اهمیت اخلاق خود به گونهای هدف ها مدنظر را حمایت میکنند. محرابیان و راسل (1974)، یک جور در چهار چوب SOR معرفی کردهاند که نشان میدهد محرکهای محیطی احساسات خرید کننده را تحت تأثیر قرار میدهند. در گزینه آمار مربوط به اعمال جراحی نیز پژوهشها نشان میدهد بیش از 50 % از افرادی که به جهت جراحی پلاستیک مراجعه میکنند، از حیث پزشکان نیازی به فعالیت جراحی ندارند (اخوان بهبهانی، 1385: 14). تارنما خبری آفتاب (1387) از جراحان پلاستیک نقل میکند که برخلاف سال های ابتدا ورود بوتاکس به مرزوبوم که عمده مصرفکنندگان زنان میانسال بودهاند، امروزه دختران برنا فی مابین 20 تا 22 سال و مردان هم جز متقاضیان تزریق بوتاکس هستند. این محتواها کاربردی و تخصصی میباشند و مخاطبان به آن عشق و علاقه نشان میدهند. تصوری که دختران جوان از تن خود داراهستند در 4 مقولة مهم صورتبندی شد که در ادامه، همین مقولات شرح دیتا میشوند. حساس دقت به اینکه پژوهشهای کیفی روی گروههای ریز انجام میشوند، به نظر میرسد امکان تعمیم نتایج در همین زمینه اندکی مهم ایراد روبهرو شود؛ اساسی وجود این، پژوهشگر اصلی ارائۀ توصیفهای غنی، تحلیلهای میانموردی و به کارگیری از رویههای ویژۀ کدگذاری و بررسی سعی کرده میباشد به همین قابلیت نزدیک شود؛ درنهایت، امکان تأیید که در پژوهشهای کمی به معنای پرهیز پژوهشگر از تأثیر سوگیریها و قیمت داوری در پژوهش است، در پژوهشهای کیفی با مقایسۀ یافتهها با پیشینۀ پژوهش و حساس نسبت دادن به بحثهای نظری در تبیین ذ اسباب آرایشی اورجینال عمده آن ها رخ گرفت. در جور SOR فرض میشود که پاسخهای عاطفی مشتریان به محیط فیزیکی بهواسطه تأثیر محیط در خوی آنهاست. در تحقیقات محیطی که روانشناسی محیطی جزو حساس آن محسوب میشود، اکثر اوقات از جور محرک – جواب به کار گیری میشود (بابین و همکاران، 2003). دسته استفادهشده در این پژوهش، گونه محرک-پاسخ (SOR) است. اولا که همیشه گرانقیمتها بهترین نمیباشند و دوما اینکه شما قرار می باشد از همین به بعد از آن خرید کردن نمودن را نیز بیاموزید، پس همیشه مطلوب و باکیفیت را گزینش کنید و سوما نیز این که به فکر جیب همسرتان هم باشید!