سوای نیاز به تولید یک خط کد، قالب هایی اساسی یک طرح واکنشگرا برای انواع مختلف محتوای تعاملی ارائه می دهد که در این نوشته ارائه کرده ایم. از شیوه ویژگیهای آسان به جهت استفاده، میتوانید آزمونها، ماشینحسابها، کتابهای نگاه، پرسشنامهها، در در میان بقیه محتوای تعاملی، همه را از قالبها ساخت کنید. به جای استخدام یک توسعه دهنده به جهت ساخت هر قطعه از محتوای تعاملی، می توانید آبادی ها گزینه از آنان را خودتان حساس استفاده از قالب ها و ویژگی های آسان برای به کار گیری ایجاد کنید. بنابراین، آیا می خواهید تولید محتوای تعاملی را شروع کنید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید؟ فرصت توده آوری اطلاعات بازدیدکنندگان را برای ورود به قیف فروش از دست ندهید. مواد تعاملی به فرد امکان می دهد داده ها گسترده ای در آیتم مصرف کننده عده آوری کند. اما این دیتا ها تنها زمانی برای شرکت شما ارزشمند هستند که برای تولید بینش و بهبود استراتژی های بازاریابی استعمال شوند. در آنجا، کمپانی می تواند حساس ارائه دهندگان سرویس ها خویش ارتباط برقرار نماید و شرکت کنندگان می توانند در مورد موضوعات مختلف در گزینه دنیای آزاد دعوا کنند. می توانید اهمیت تلاوت مطالب مختلف آغاز به تالیف مطالب مورد حیث خویش حساس لحن بهتری کنید. در ابتدای یک راهکار محتوای تعاملی، می توانید از مطالبی به کارگیری نمایید که قبلاً دارید و پتانسیل تعاملی بودن را دارند. همینطور قابلیتهای تست بهینهسازی را برای فهم و شعور این که کدام موردها تبدیلهای بیشتری تولید میکنند، ارائه میدهد. در صورتی که مردم بخواهند در وب اکثر آموزش ببینند، هزاران کتابخانه وجود داراست که می توانید در آیتم آن ها تحقیق کنید. فرصتهای متعددی به جهت کسبوکارهای کوچک وجود دارد تا اساسی ویدیو فارغ از هزینهای به جهت زمین آزمایش کنند. بهترین ابزار به جهت ساخت محتوای تعاملی چیست؟ اکنون، ما تعدادی نکته را انتخاب کردهایم که به جهت استراتژی بازاریابی محتوای شما نیز دارای است، اما واقعاً میتواند به محتوای تعاملی کمک این صفحه کند. همانطور که گفتیم، شما می دانید که آیا کاربر محتوا را دانلود کرده و آیا تمام مطالب را خوانده و جذب کرده است. براین اساس چطور میتوانید اساسی تقاضای مستمر محتوا همپا شوید؟