کاواک صنعت پارسیان

قطر پیستون های موتور خودرو بین ۷۶ تا ۱۲۲ میلی متر (۳ تا ۴ اینچ) تغییر می کند. بدین ترتیب بیضی ساختن پیستون و همچنین ایجاد لقی بین سیلندر و پیستون، جهت جلوگیری از چسبیده شدن پیستون به سیلندر می باشد. با توجه به حرکت پیستون و برخورد آن با دیوارهی سیلندر قطعهای به نام بوش در بین سیلندر و پیستون قرار میگیرد که ضربات احتمالی پیستون را کنترل کرده و بهراحتی قابلیت تعویض دارد و احتمال تعمیر و تعویض پیستون را به حداقل میرساند. همچنین گاز یا مایع داخل سیلندر بر اثر فشار پیستون ممکن است نشت کند. البته در نظر داشته باشید این روش به دلیل احتمال ریختن بنزین بر روی بخشهای داغ موتور خطرات خاص خود را دارد و تنها در مواقع خاص باید از آن استفاده کرد زیرا بسیار خطرناک است. به دلیل اتصال به ریل سوخت، همواره بنزین با فشار بالا داخل انژکتور وجود دارد ولی در حالت عادی انژکتور بسته است و این بنزین داخل انژکتور باقی میماند و تنها در صوت باز شدن انژکتور است که بنزین میتواند پیستون سایز ۸۰ وارد سیلندر شود. این پیچها به رزوهای سیلندر آسیب نمیزند چون گشتاور بر روی مهره ها وارد میشود. این سوزن در شرایط عادی سوراخ سر انژکتور را میبندد و به این ترتیب مانع از خروج سوخت پر فشار از انژکتور میشود و سوخت پشت این سوزن کوچک با فشار بالا متوقف میماند.

به این ترتیب انژکتور براساس دستوری که ECU به آن میدهد در زمان مناسب و به مدت مشخص باز شده و سوخت پر فشار را به داخل مانیفولد تزریق میکند و این سوخت به همراه هوا در مرحله مکش وارد سیلندر میشود. این انژکتورها از یک سو به ریل سوخت خودرو متصلاند و از سوی دیگر به بالای سیلندر و داخل مانیفولد هوا (البته محل این انژکتورها در موتورهای تزریق مستقیم سوخت متفاوت است). همانگونه که گفتیم انژکتور در حقیقت یک استوانه کوچک است که از یک سو به ریل سوخت متصل است و از سوی دیگر به داخل مانیفولد. در حالتی که از درپوش تک سوراخه استفاده می شود، هوا هیچ راه خروجی از دهانه بطری ندارد و تنها به سختی می تواند از سوراخ قیف خارج شود. در سال ۱۸۹۰ میلادی آکروید استوارت حق امتیاز ساخت موتوری را دریافت کرد که در آن هوای خالص در سیلندر موتور متراکم میگردید و سپس (به منظور جلوگیری از اشتعال پیشرس) سوخت به داخل هوای متراکم شده تزریق میشد، این موتورهای با فشار پایین بودند؛ و برای مشتعل ساختن سوخت تزریق شده از یک لامپ الکتریکی یا روشهای دیگر در خارج از سیلندر استفاده میشد.

این شرکت انتظار دارد در سال ۲۰۲۴ پیشرانه پیشرفته نظامی دیزلی (ACE) با قدرت حدود ۱۰۰۰ اسببخار تولید کند. پروسه جریان یافتن سوخت از داخل انژکتور به طور معمول در حد چند میلی ثانیه است و باید این مسیر به سرعت بسته piston 95mm شود. در موتور های دو زمانه این رنگ به شکل قهوه ای شکلاتی است و این موضوع حاکی از ان است که ترکیب اکسیژن و سوخت به درستی در محفظه احتراق تزریق شده است. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، میتواند در دنیای مدرن کنونی خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که توسط پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خود گردانده میشود، دارای دو میللنگ است که توسط چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. اکنون سوخت توانسته از باک خود را به داخل موتور برساند اما انژکتورها نمیتوانند بدون کنترل سوخت را وارد سیلندر کنند چرا که در غیر این صورت عملاً به طور پیوسته سوخت در حال پاشیده شدن به داخل سیلندر است در حالی که تنها در لحظهای خاص و البته به میزانی خاص سوخت باید به موتور تزریق شود. ECU با بررسی اطلاعات به دست آمده از سنسورهای مختلفی از جمله سنسور موقعیت دریچه گاز، سنسور موقعیت میل سوپاپ، سنسور دمای موتور و سنسور اکسیژن و …

در مسیر این لوله یک قطعه کوچک فلزی مغناطیسی به شکل استوانه وجود دارد که یک سوزن ریز به انتهای آن متصل است که نقش سوپاپ انژکتور را بازی میکند. 6. وجود یک پیچ قفل کن (LOCKER SCREW) از چرخش و باز شدن شافت جک تحت هر شرایطی جلوگیری می کند. زمانی که نیاز به باز شدن انژکتورها باشد، فرمان الکتریکی از جانب ECU ارسال میشود و این فرمان الکتریکی باعث آهنربا شدن سیم پیچ شده و این آهنربا، پیستون و به دنبال آن سوزن انژکتور را به سمت بالا میکشد. اینکه چگونه انژکتور میتواند میزان و زمان پاشش سوخت را کنترل کند را در ادامه بررسی خواهیم کرد اما در این زمینه انژکتور به طور کامل تابع دستوراتی است که از جانب ECU خودرو دریافت میکند. در حقیقت این انژکتورها هستند که کنترل میزان و زمان پاشش سوخت را بر عهده دارند و با فرامینی که از ECU خودرو دریافت میکنند کنترل پاشش سوخت را انجام میدهند. این پمپ بنزین از نوع برقی است و میتواند فشار لازم را فراهم کند و این فشار، بنزین را از باک به موتور میرساند. ریل سوخت به طور ساده لولهای است که بنزین از یک سوی آن وارد شده و مقداری از بنزین از سوی دیگر آن خارج میشود و بخشی از سوخت نیز بر حسب نیاز موتور برای احتراق مورد مصرف قرار میگیرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از پیستون زانتیا روی 405 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

خرید کتاب اورجینال پزشکی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum penetrasyon testiistanbul duşakabinanalbuy instagram followers with credit cardsiteturkuaz korsan taksinulled themesBetnisperabetsekabetbetnanobetgarantibetsatkusadasi escortGebze Escortekonomikripto paraarkadaşlık sitesisu kaçağı bulmaweb tasarımtuzla halı yıkamamadeni yağlarjakuzisinekliktemizlik şirketi istanbulyükselmesi beklenen kripto paralarmobil ödeme bozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme Bozdurma