طرحواره و نشانه گذاری
سرانجام ، هنگامی که همه عناصر استاندارد صفحه را مورد توجه قرار داد ، می توانید یک قدم جلوتر بروید و به Google (و سایر موتورهای جستجو ، که طرح را نیز تشخیص می دهند) برای درک صفحه خود بروید.

نشانه گذاری شیم باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر باشد (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست). این فهرست شما را به برخی از “املاک و مستغلات” اضافی در نتایج جستجو می دهد ، روشی که تبلیغات افزودنی برای تبلیغات Google شما (قبلاً با نام AdWords شناخته می شد) .

در برخی از نتایج جستجو ، اگر هیچ کس دیگری از طرحواره استفاده نمی کند ، می توانید با توجه به اینکه سایت شما مواردی مانند رتبه بندی را نشان می دهد ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند ، یک امتیاز خوب در نرخ کلیک کنید. در نتایج جستجوی دیگر ، درجایی که همه از طرحواره استفاده می کنند ، بررسی ممکن است “جدول قیمت” باشد و ممکن است با حذف آنها به Google CTR آسیب بزنید:

طرحواره برای جستجوگر
انواع مختلفی از نشانه گذاری ها را می توانید در سایت خود داشته باشید – به احتمال زیاد در مورد شغل شما صدق نمی کند ، اما به احتمال زیاد حداقل یک شکل از نشانه گذاری حداقل در برخی از صفحات سایت شما اعمال می شود.

با هر یک از این منابع می توانید درباره طرحواره و نشانه گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید:

راهنمای شخصی WordStream برای طرحواره برای SEO
اسناد schema.org
ببینید آیا Google در حال حاضر با ابزار تست داده ساختار یافته آنها ، سایت را در سایت شما تشخیص می دهد یا خیر
راهنمای قطعه ثروتمند BuiltVisible
همچنین از پیشرفت ما در سئو خارج از صفحه (عوامل دیگر سایتهایی که می توانند در رتبه بندی سایت شما تأثیر بگذارد) استفاده کنید.

خرید کتاب اورجینال پزشکی