هزینه تبلیغات به صورت دموکراتیک اولیه بیش از 1 میلیارد دلار گزارش می یابد

هزینه تبلیغات در سال 2020 حزب دموکرات در انتخابات مقدماتی پیشی گرفته است 1 میلیارد دلار — رکورد شکنانه شماره چهار ماه به قبل از حزب دموکرات کنوانسیون جدید تجزیه و تحلیل پنجشنبه منتشر شد نشان می دهد.

میلیاردر سابق سه دوره شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ در حال حاضر صرف $539 میلیون در تبلیغات, گزارش, توسط, تبلیغات, تجزیه و تحلیل یافت. آن را به حال شده است که قبلا گزارش بلومبرگ شکست رکورد رادیو و تلویزیون هزینه تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری است.

“مایکل بلومبرگ است $500+ فیل در مرکز دموکراتیک اولیه و اساسا انتخابات با میلیاردها” مطالعه گفت.

“پس از خود اعلام هفته 25 نوامبر 2019, عصر ایران سپری کرده است به طور متوسط $37.4 M/هفته در تلویزیون و رادیو و دیجیتال (او تنها خاموش هوایی هفته از کریسمس). در سال 2018 یک رکورد برای تبلیغات سیاسی تنها دو نفر از نامزدها صرف بیشتر طول کل مبارزات از بلومبرگ است که به طور متوسط در هر هفته” تحلیل اضافه شده است.

بلومبرگ مبلغ 539 میلیون دلار هزینه تبلیغات است $201 میلیون بیش از رئيس جمهور اوباما در سال 2012 مبارزات انتخاباتی برای رئیس جمهور که صرف $338 میلیون دلار در این گزارش است.

بلومبرگ نیز تقریبا دو برابر کل تجمعی در این زمینه است. او outspent همه رقبا همراه با $209 میلیون.

نامزدها و خارج از گروه و در مجموع باید صرف $375 میلیون بیشتر در رادیو و تلویزیون از تمام 2016 مقدماتی برای هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در این گزارش است.

در ضمن $262 میلیون دلار صرف شده در دیجیتال تبلیغات این چرخه اطلاعات که در دسترس بود به آهنگ در سال 2016 مسابقه.

یکی دیگر از میلیاردر, تام Steyer است صرف $186 میلیون در تبلیغات با نتایج ضعیف در رای گیری اولیه متحده تا کنون. او انتظار می رود که به کرایه بهتر در کارولینای جنوبی اولیه در روز شنبه.

بلومبرگ ظاهر خواهد شد در رای گیری برای اولین بار روز سه شنبه — شناخته شده به عنوان فوق العاده سهشنبه — زمانی که 14 بیشتر ایالت های جنوبی خود را نگه دارید دموکراتیک اولیه است – از جمله نماینده غنی کالیفرنیا و تگزاس.

در همین حال جبهه-دونده برنی ساندرز صرف 48 میلیون دلار در تبلیغات به این نکته سوخت با مشارکت ارتش خود را از متعهد کوچک اهدا کنندگان — یک رقم قابل توجه است که هنوز هم محدودتر به هزینه های خود را تامین مالی بلومبرگ و Steyer.

اما این گزارش می گوید: سناتور ورمونت و خود توصیف دموکراتیک سوسیالیستی خوبی بنگ برای جفتک انداختن خود را — صرف هزینه کمتر در تبلیغات هر رای دریافت شده از دیگر نامزدهای زمانی که او برنده مقدماتی نیوهمپشایر و نوادا حزبی و بیشترین آرا در آیووا انجمن.

“برنی ساندرز است و ایجاد یک جنبش مردمی است که خود را تبدیل به کمپین مالی کرگدن که کاملا فعال در بزرگ و گران قیمت سه شنبه متحده” تحلیل گفت.

همانطور که برای دیگر نامزدها: سابق South Bend شهردار پیت Buttigieg صرف $35.4 میلیون دلار در تبلیغات و به دنبال آن ایالت ماساچوست Elizabeth Warren, $23.8 میلیون; مینه سوتا بهداشت ، ctq, $15.9 میلیون و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن $13.9 میلیون نفر است.

نامزدها و گروه های خارج از صرف کرده اند و در مجموع $247 میلیون در سه شنبه متحده از تنها 30 میلیون دلار در سال 2016. که مجموع $110 میلیون در تبلیغات باید هدفمند کالیفرنیا و $61 میلیون در تگزاس است.

1 میلیارد دلار در هزینه های دیجیتال شامل تبلیغات به عنوان به خوبی به عنوان تلویزیون و رادیو نقاط.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im