مواد غذایی راحتی افزایش فروش در میان coronavirus خود انزوا سفارشات

کسی که می خواهد کل در قرنطینه?

خریداران در حال عقب نشینی به راحتی مواد غذایی و ماندگاری پایدار اقلام مانند Oreos کرافت ماکارونی و پنیر و حتی دادن به عنوان آنها را مطابق با دستور به ماندن در خانه در طول coronavirus همه گیر بلومبرگ گزارش می گوید.

در این هفته که منتهی به 14 مارس پاپ کورن فروش شد تا 48% چوب شور تا 47 درصد و چیپس سیب زمینی تا 30 درصد نسبت به سال قبل از آن با توجه به نیلسن اطلاعات ذکر شده توسط خروجی.

“مردم در حال عقب نشینی به راحتی عادات گفت:” بلومبرگ تحلیلگر اطلاعاتی جنیفر Bartashus.

“در بسیاری از عدم قطعیت و در آن انواع بار مردم تمایل به عقب نشینی به آنچه شناخته شده به آنها و چه آرام به آنها.”

تغییر به بسته بندی کالا شده است یک مزیت برای شرکت هایی مانند جنرال میلز, Inc., Tyson Foods, Inc., شرکت کمپبل سوپ. و کرافت هاینز Co. که همه شاهد فروش سود بین 10 ٪ و 20 ٪ برای مواردی مانند سوپ و غذاهای صبحانه در چهار هفته منتهی 8 مارس بلومبرگ تحلیل یافت.

فروش دادن را افزایش می دهد تا آنجا که 37 درصد برای آن دوره است.

اخیر مواد غذایی pariahs مانند شیر گاو, گوشت قرمز و سیب زمینی و همچنین ساخت باز گشت بلومبرگ یافت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>