Corey Johnson 1.7 میلیارد دلار خودرو-طرح کاهش تاخیر coronavirus

برنامه ریزی برای گسترش خطوط اتوبوس مسیرهای دوچرخه و پیاده رو در سراسر بزرگ اعمال می شود متوقف شده است در میان coronavirus همه گیر و بودجه شهر بحران این پست یاد کرده است.

به “خیابان استاد طرح” انقلابي توسط شورای شهر سخنران Corey Johnson در حال حاضر چهره “COVID-19 تاخیر” با توجه به بودجه اسناد منتشر شده توسط این شهرستان در هفته گذشته.

در میان 9 میلیارد دلار کمبود بودجه به تاخیر خواهد نجات شهرستان از 1.3 میلیون اسناد اشاره کرد — اما ترک بخش حمل و نقل و ماه در یک مطالعه برای برنامه ریزی که قرار است به طور کامل توسط Dec. 21, 2021.

جانسون خودرو-کاهش طرح ایجاد شده در ماه اکتبر به عنوان مجموعه ای از جارو معیار برای تعمیرات اساسی شهرستان: 150 مایل اختصاصی خطوط اتوبوس و 250 مایل از محافظت مسیرهای دوچرخه سواری در عرض پنج سال سیگنال اولویت برای حمل و نقل عمومی در حدود 5,000 تقاطع ها و یک میلیون فوت مربع فضا برای عبور و مرور در عرض دو سال.

شهرستان سالن سخنگوی مقصر تاخیر در “تاثیر COVID-19 در قرارداد مطالعات و تلاش های امداد رسانی از جمله ناتوانی در انجام محله سنتی توسعه در طول همه گیر/اقامت در خانه سفارشات.”

“آخرین مهلت برای تکمیل طرح جامع باقی مانده دسامبر 2021” سخنگوی گفت.

اما جانسون است که در ماهیگیری به شهر بعدی شهردار و در نتیجه فرد که در واقع اجرای این طرح گفت: این شهرستان نمی توانیم نه به نونهالان با طرح در حال حاضر.

“معیار گذاشته شده توسط خیابان استاد طرح شد و به تصویب رسید و به قانون برای یک دلیل و آنها نباید به تعویق افتاد, به خصوص در حال حاضر” جانسون در بیانیه ای گفت.

“ما نمی توانیم اجازه دردناک بودجه آهسته پایین شهر ما reimagining از آنچه در فضای عمومی و توده های حمل و نقل مانند نگاه.”

تاخیر می آید در میان انتقاد از د Blasio صاف خیال پاسخ به تماس برای فضای بیشتر برای دوچرخه سواری و اتوبوس و حتی به عنوان مقامات در ادامه به درخواست نیویورکی به اقامت کردن مترو به عنوان آنجا که ممکن است.

اتوبوس ridership از ء مترو ridership برای بیش از دو ماه پس از همه گیر رخ داد در حالی که تعدادی از نیویورک دوچرخه سواری دارای عقاید. به عنوان همه گیر اجازه دهید تا در ماه های ژوئن و ژوئیه و شهر شروع به بازگشایی مردم شروع هجوم آوردند به پیاده رو برای خوردن و نوشیدن.

این شهرستان در نوبت اجازه رستوران repurpose منظقه فضای خارج از منزل ناهار خوری و جلو برنامه ای برای اضافه کردن 20 مایل از خطوط اتوبوس — یک سوم از آنچه MTA درخواست شده — و نه مایل حفاظت موقت مسیرهای دوچرخه سواری.

د Blasio همچنین ایجاد 67 مایل ظاهرا ماشین-رایگان “خیابان باز” برای تفریح و سرگرمی است که به معنای واقعی کلمه یا ضربه از دست ندهید.

دوچرخه نیویورک سخنگوی جان ارکوت سابق دات رسمی, نسبت به تاخیر در جانسون طرح اجتناب ناپذیر عواقب ناشی از این بیماری همه گیر.

“آنها راه را بر خدمه تا همین اواخر” ارکوت گفت. “دات را از دست داده و بخشی بهتر از یک پیاده سازی فقط در پروژه های تنهایی.”

“آنها نورد دوچرخه لین اطلاعیه ها در بهار و در حال حاضر آنها در حال راه پشت در که دستور کار است.”

رانندگان ضرب آمار چهار دوچرخه سواران در ژوئن همان تعداد کشته در پنج ماه اول سال است. در میان ژوئن قربانیان یک دوچرخه سوار کشته در خیابان پنجم حق با پارک مرکزی — که ندارد یک دوچرخه خط.

“البته وجود کاهش بودجه که نیاز می شود ساخته شده وجود دارد اما همه چیز این بیماری همه گیر نشان داده است که ما نیاز به سرمایه گذاری در, [به سفارش] به پویا و عادلانه بازیابی گفت:” مارکو کانر DiAquoi معاون مدیر حمل و نقل جایگزین.

“من فکر می کنم این عناصر از خیابان های طرح هستند دقیقا همان است که.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *