Costco هدف دیدن ترافیک پا رها کردن پس از coronavirus انباشت رونق

فروشگاههای جعبه بزرگ در حال تخلیه در حال حاضر که خریداران ساخته شده است تا خود را coronavirus انبارهای اطلاعات جدید نشان می دهد.

ترافیک پا در هدف Costco و خارج کاهش یافته است پس از چند هفته از افزایش در میان همه گیر سوخت وحشت, خرید با توجه به آمار و ارقام از تجزیه و تحلیل پلت فرم پلاسر.ai.

“هنگامی که شما همه چیز شما نیاز وجود دارد کمی نیاز به کار بیشتر بازدیدکننده داشته است” اتان Chernofsky پلاسر.ai معاون رئيس جمهور از بازاریابی نوشت: در یک شنبه پست وبلاگ. “در حالی که برخی انتظار می رود که این هیجان که قادر به خارج شدن می تواند غلبه بر کاهش تقاضا به صورت واقعی موارد ممکن است این مورد بعد از همه.”

هدف ترافیک پا فرو 20.5 درصد در سال بیش از سال در هفته سوم مارس و خارج را غرق 6.7 درصد پس از سه هفته متوالی از دستاوردهای شروع در اواخر فوریه پلاسر.ai می گوید.

Costco دیدم یک 8.7 درصد کاهش که در هفته پس از 34.7 درصد سنبله در هفته دوم مارس به عنوان خریداران ظاهرا مجهز و آماده به سر خم کردن در خانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار داده ها را نشان می دهد. باشگاه سام ترافیک پا هنوز افزایش 21.4 درصد در هفته سوم از ماه اما آن را از یک 66.9 درصد افزایش در سال بیش از سال قبل در هفته است.

پلاسر.ai نسبت dropoff در بخش سخت coronavirus-مقررات مربوط به اجرا در عصری ما. فروشگاه ها در کشورهای ویروس به ضربه سخت نیز شانس بدتر از کسانی که در مکان های که در آن اثر شده است سبک این شرکت یافت می شود.

فروشگاه های کاستکو در نیویورک — کانون بیماری همه گیر در ایالات متحده با بیش از 76 ، 000 coronavirus مورد — شاهد ترافیک پا کاهش 9.7 درصد در هفته سوم مارس با توجه به داده ها. اما فروشگاه ها در فلوریدا که در مورد 6,700 موارد دیدم یک قطره تنها 6.6 درصد است. کاستکو آریزونا و تگزاس فروشگاه های موفق سال بیش از سال افزایش می یابد که در هفته با توجه به پلاسر.ai.

قطره در فروشگاه بازديد آمد در میان یک چشم انداز مثبت در دیجیتال خرید مواد غذایی. روزانه مواد غذایی آنلاین فروش دو برابر شد در نیمه اول ماه مارس نسبت به سال گذشته و سفارشات خرید آنلاین و در فروشگاه ها یافت 62 درصد در سال در طول سال بین فوریه. 24 مارس 21 با توجه به نرم افزار Adobe Analytics.

“دیدن باور نکردنی شکوفایی در تجارت الکترونیکی هزینه های نور از COVID-19 شیوع نشان می دهد که وجود دارد یک نیاز قوی برای درک درستی از چگونگی روند قیمت گذاری و نرخ تورم در خرید و فروش آنلاین مقایسه و اثرات آن در روند فروش کلی” جان Copeland, Adobe معاون بازاریابی و مشتری بینش در بیانیه ای گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>