کشف جدید جریان خدمات به عنوان سود می افتد 71 درصد

کشف خانه “90 روز نامزد” و Guy Fieri را “Diners, Drive-Ins and Dives,” گفت که قصد دارد برای راه اندازی یک جدید, جریان, خدمات به کروناویروس در زمان نیش از آن در سه ماهه دوم درآمد.

رادیو و تلویزیون های غول پیکر که دارای کانال TLC, مواد غذایی, شبکه و HGTV قصد دارد برای راه اندازی یک جدید مبتنی بر اشتراک جریان است که تمرکز خود را بیشتر به شدت در “سری اسکریپت و اسکریپت فیلم” اگر چه آن را نیز شامل غیر داستانی و unscripted نشان می دهد با توجه به اجرایی David Zaslav.

مدیر عامل این بود که نور در جزئیات که چگونه این سرویس را به ایستادگی کردن از دریای streamers مانند Netflix و آمازون نخست ویدئویی Hulu دیزنی+ HBO حداکثر و دیگران.

مانند رقبای خود کشف مبارزه تیز کاهش در درآمد حاصل از تبلیغات در این بیماری همه گیر. ما تبلیغات کاهش یافت و 14 درصد در طول سه ماهه حتی به عنوان کشف شد قادر به حلقه در رتبه های بالا در TLC و تولید بیش از 1000 ساعت از محتوای جدید در سراسر کانال های خود در میان شیوع.

Zaslav تبلیغ موفقیت شبکه غذایی “Amy Schumer یاد می گیرد به طبخ” جدید نشان می دهد که در ماه مه شد. در این کمدین در تاکستان مارتا نشان می دهد اسناد و مدارک شومر و همسرش, کریس, بی مهارت برای آماده سازی وعده های غذایی در حالی که در قرنطینه.

اما قدرت مطالب جدید نشده است به اندازه کافی به ساقه اقتصادی خرید اینترنتی مربوط به COVID-19.

برای سه ماهه منتهی به 30 ژوئن کشف دیدم آن سود سقوط 71.4 درصد به $271 میلیون یا 40 سنت یک سهم در مقایسه با $947 میلیون دلار یا $1.33 یک سهم از یک سال پیش از آن. EPS تنظیم شد و 77 سنت besting وال استریت پیش بینی از 75 سنت به اشتراک بگذارید.

درآمد کاهش 11.9 درصد به $2.54 میلیارد برابر سال-پیش درآمد حاصل از $2.89 میلیارد دلار است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>