دیزنی جریان دچار تزلزل به دلیل عدم وجود برنامه ها بالغ, کارشناسان می گویند

دیزنی جدید, جریان, خدمات, به نظر می رسد به از دست دادن بخار پس از درها بیرون از دروازه در سال گذشته — بالا بردن سوال در مورد توانایی خود را به عقب به Netflix بکشد.

زمانی که ماوس خانه راه اندازی دیزنی+ و آن خیمه Star Wars spinoff “این Mandalorian” در ماه نوامبر آن را متصلب عظیم 10 میلیون مشترک در 24 ساعت اول آن — خیره کننده هر دو وال استریت و هالیوود.

اما در حال حاضر وال استریت محققان پیش بینی می کنند که دیزنی+’s موفقیت اولیه پایانی در بخشی به دلیل هر کسی که می خواستم سرویس هدر رفته هیچ زمان ثبت نام برای آن — ترک اتاق کمی برای رشد.

“دیزنی+ احتمالا در حال حاضر زمانی به اوج خود خالص مطلق می افزاید: در سه ماهه اول از وجود آن” برنشتاین تحلیلگر تاد Juenger گفت: در تحقیقات اخیر گزارش. “به عبارت دیگر وجود دارد احتمالا هرگز بود سال دیگر که در آن دیزنی+ می افزاید: به عنوان بسیاری از مشترکان به عنوان آن را در سال اول یا رک و پوست کنده در سه ماهه اول خود را.”

Juenger گفت که او انتظار دارد دیزنی+ به آمار حدود 40 میلیون مشترک تا پایان سال و یا فقط 12 میلیون بالاتر از 28 میلیون آن متصلب در پایان 2019 — حتی آن را به عنوان آماده برای راه اندازی در اروپا در ماه مارس است.

در مقابل, ویدیو آنلاین نیروگاه Netflix اضافه کرده است 167 میلیون مشترکین در سراسر جهان از جمله بیش از 61 میلیون نفر در ایالات متحده, پس از راه اندازی در سال 2010.

اضافه کردن به مشکل کمبود اصلی برنامه نویسی برای بزرگسالان به تماشای پس از آنها binged در “Mandalorian,” دیزنی+ سری عمل است که باعث احساس به اینترنت “کودک Yoda” اشاره کرد LightShed همکاران تحلیلگر ریچارد گرینفیلد.

در واقع بخش عمده ای از دیزنی اصلی جریان برنامه های در حال حاضر تمرکز در کودکان از جمله a live-action بازسازی از “بانو و ولگرد” و “مارول قهرمان پروژه” نشان می دهد که capitalizes در دیزنی مارول با نام تجاری ساخت, الهام بخش, بچه ها به قهرمانان خود تجلیل کمیک.

دیزنی خواهد نیاز به صرف بیشتر در مورد منحصر به فرد دیزنی+ مطالب جدید جذب مصرف کنندگان و حفظ آنهایی که در حال حاضر گرینفیلد گفت. سرویس جریان کاهش یافته است $1 میلیارد دلار در محتوای 2019 و گفت که انتظار دارد این تعداد افزایش به $2.5 میلیارد دلار تا سال 2024. Netflix بکشد در مقابل صرف 15 میلیارد دلار در محتوای 2019.

“اگر شما در میانهی شب امضا در حال حاضر چه کاتالیست?,” گرینفیلد گفت. “بزرگترین سوال این است که می توانید آنها رشد می کنند که ما مشترک تعدادی از اینجا ؟ یا باید آنها را تا حد زیادی اشباع شده در آمریکا در هفته از راه اندازی؟”

دیزنی که نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر کرده و قصد دارد به انتشار فصل دوم از “Mandalorian” در ماه اکتبر و جدید مارول ماجرا نشان می دهد به نام “شاهین و سرباز زمستان” در ماه اوت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de