Grubhub را تهدید می کند ChowNow بیش از ‘آسمان’ هزینه اتهامات

چاقو در Grubhub پس از یک رقیب متهم آن از خونریزی آن رستوران همکاران خشک با “آسمان بالا” هزینه پست یاد کرده است.

شیکاگو-بر اساس مواد غذایی-تحویل غول فرستاده است بس-و-دست برداشتن منظور رقیب ChowNow برای این ادعا Grubhub اتهامات کمیسیون از آنجا که 40 درصد با متوسط “را به رای” از 35 درصد به یک کپی از Jan. 30 نامه به دست آمده توسط پست.

چهره ها “به شدت اغراق آمیز و گمراه کننده و مادی false” گفت: این نامه توسط Grubhub, مشاور حقوقی که خواستار ChowNow توقف “انتشار اطلاعات نادرست در مورد Grubhub کسب و کار” در مواد بازاریابی خود و یا در صورت اقدام قانونی.

اما ChowNow, فراهم می کند که مواد غذایی آنلاین سفارش نرم افزار برای رستوران ها ایستاده است ادعای خود — با یک جزئی ، رفتن به جلو شرکت بازاریابی مواد را می گویند که Grubhub اتهامات کمیسیون به طور متوسط 34 درصد و یا فقط یک درصد پایین تر از قبل از ChowNow اجرایی کریستوفر Webb گفت: پست.

“نگه داشتن 34 درصد از یک رستوران درآمد در مقابل 35 درصد است که به سختی اغراق حال رفتن به جلو ما را مرجع 34 درصد در Grubhub خود بازاریابی وثیقه در صورتی که باعث می شود آنها احساس بهتر” Webb گفت. “آن تغییر نمی کند این واقعیت است که رستوران های محلی پیدا کردن این هزینه ها و شیوه های کسب و کار مضر برای معیشت خود را.”

تلخ مبارزه با مواد غذایی می آید به عنوان هزینه های شارژ توسط Grubhub و دیگر دره سیلیکون غذا سفارش و تحویل شرکت را تبدیل به یک میله رعد و برق موضوع در دولت امپراتوری.

شورای شهر نیویورک است که به دنبال به قانون است که می تواند سرکوب چنین هزینه. و دولت مشروب اقتدار تهدید کرده است که به کلاه کمیسیون خدمات مانند Grubhub می تواند شارژ در 10 درصد یا کمتر است.

ChowNow می گوید آن است که پایگاه آن ادعا می کند در بخشی در Grubhub خود بازاریابی مواد از جمله 2018 سند با عنوان “Grubhub قیمت گذاری” است که نشان می دهد به طور متوسط 40 دلار مواد غذایی سفارش می تواند در هزینه $13.95 به Grubhub — یا 34 درصد از جمله هزینه های تحویل.

Grubhub که دارای مواد غذایی شرکت تحویل بدون درز می گوید: ChowNow اشتباه است به مقایسه آن 119 دلار هزینه ماهانه به Grubhub چون ChowNow ارائه نمی دهد تحویل.

Grubhub نیز موضوع را با ChowNow ادعا شده است “از بین بردن رستوران’ سود با آسمان-کمیسیون بالا و سایه شیوه های کسب و کار.” این شرکت خواستار ChowNow اصلاح مواد بازاریابی خود توسط Feb. 7 — و یا دیگری.

اما ChowNow نمی کردن. “محاکمه خواهد چیزی بیش از به ارمغان بیاورد تبلیغات بیشتر به Grubhub را ناگوار شیوه های کسب و کار که ChowNow, استقبال,” Webb گفت: پست. “ما نه مرعوب تاکتیک های خود را به سکوت ما و به طور کامل قصد دفاع از خودمان باید Grubhub دکمه خاموش کردن این تاکتیک بیشتر است.”

Grubhub روز چهارشنبه گزارش 19 درصد افزایش در سه ماهه چهارم درآمد به دلار 341 میلیون. اما آن را نیز شاهد ضرر و زیان گسترش — به $27.7 میلیون از $5.2 میلیون سال پیش — که آن را به صرف پول بیشتر در کسب مشتری هزینه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>