هلیکوپتر در کوبه برایانت تصادف نبود خبره برای ابزار-تنها پرواز

این شرکت که متعلق به هلیکوپتر که در آن Kobe Bryant او و هفت نفر دیگر کشته شدند پنج شنبه بود و نه گواهی مسافران پرواز به ابزار تحت قوانین پرواز — است که اغلب در آب و هوای نامساعد — هر چند آن را مجهز به انجام این کار و خلبان شد IFR-رتبه با توجه به گزارش.

Ara Zobayan شد و مجاز به پرواز با استفاده از ابزار به تنهایی اما عامل گواهی توسط اداره هوانوردی فدرال محدود جزیره بیان هلیکوپتر’ خلبانان برای پرواز تنها تحت ویژوال قوانین پرواز و یا VFR نیویورک تایمز گزارش با استناد به سه منبع آشنا با این شرکت عملیات.

در روز پنج شنبه این شرکت اعلام کرد که آن را به حالت تعلیق در همه منظم و منشور.

اواخر خلبان دریافت کرده بود آنچه شناخته شده به عنوان “ویژه بصری قوانین پرواز” یا SVFR به پرواز در شرایط مه آلود در دقيقه قبل از Sikorsky S-76B ناودان به حومه شهر لس آنجلس و تپه و کشتن همه سرنشین.

تحت VFR خلبانان باید حداقل سه مایل از دید و یک ابر سقف کمتر از 1000 فوت بالاتر از سطح زمین.

هر چند هلی کوپتر انجام IFR-تایید اسناد شرکت نداشت صدور گواهینامه برای استفاده از آنها و Zobayan بود که به درستی امتیاز به احتمال زیاد تا به حال کمی در دنیای واقعی IFR تجربه Kurt Deetz یک خلبان سابق این شرکت که پرواز برایانت برای دو سال گفته فوربس.

آخرین ارتباطات رادیویی از Zobayan این بود که او برای جلوگیری از بالا رفتن یک ابر لایه.

“من فکر نمی کنم او تا به حال هر گونه واقعی [تجربه] در داخل ابرها” گفت: Deetz که اشاره کرد که می توان آن را دلسردکننده برای خلبانان محدود به عامل تحت VFR. “شما خود را صرف تمام حرفه ای تفکر” من نباید این کار را انجام.’ “

FAA را محدودیت در جزیره اکسپرس عملیات هستند و نه غیر معمول با توجه به بار.

NTSB Investigators Continue To Work On Site Of Kobe Bryant's Helicopter Crash

مقامات در حال بررسی صحنه سقوط هلیکوپتر.

ایمنی حمل و نقل ملی ب

Investigators work at the scene of the helicopter crash which killed NBA star Kobe Bryant in Calabasas

2

نمایش به صورت اسلاید

اپراتور دیگری در وان Nuys شود فرودگاه که در آن این شرکت است که بر اساس مقاله گفت که هیچ یک از شرکت منشور وجود دارد که به دنبال به دست آوردن IFR گواهینامه تا حدودی به دلیل آن است که معمولا به حرکت در ارتفاع پایین در جنوب کالیفرنیا.

اطلاعات در مورد جزیره بیان گواهینامه روشن چرا Zobayan فایل نیست یک ابزار طرح پرواز را که اجازه داده او را به صعود بالاتر از fogbound تپه و پرواز به کرمان فرودگاه نه چندان دور از مسابقه بسکتبال که در آن برایانت و دیگران به رهبری شد.

“تنها یک راه وجود دارد شما می توانید در ابرها در یک IFR پرواز برنامه ریزی و یا با تصادف” Deetz گفت: بار.

جزیره بیان پاسخ نمی دهند در روز پنج شنبه به سوالات از روزنامه ها در مورد آن گواهینامه است. فوربس گزارش داد که آن را به یک شرکت هرزه که کاهش یافته است به نظر.

این شرکت با انتشار بیانیه ای گفت: “ما عمیقا متاثر شده و این فاجعه است. اولویت ما این است که ارائه کمک به خانواده های مسافران و خلبان. ما امیدواریم که که شما را احترام به حریم خصوصی خود را در این زمان بسیار دشوار.

“خلبان Ara Zobayan ما بود خلبان ارشد. آرا شده است با این شرکت برای بیش از 10 سال است و بیش از 8000 ساعت پرواز.

“ما در حال همکاری نزدیک با ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) برای بررسی علت حادثه و ما سپاسگزار به اولین پاسخ دهندگان و مقامات محلی خود را برای پاسخ به این حادثه غیر قابل تصور.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>