در اینجا چگونه شما دریافت می کنید آنچه شما می خواهید در یک نمایندگی خودرو

عزیز جان: من موضوع را با اولی: ماشین خود را فروشندگان کل سازمان — حداقل در ایالات متحده است.

من در تلاش برای آوردن این موضوع به خود من پس از یک ماه با یک نام تجاری جدید سال 2020 BMW X5 که خراب شده است و در فروشگاه. BMW کارکنان قادر به رفع آن, بنابراین من قرار است به یکی دیگر.

تنها چیزی که من تا کنون یک داستان پس از دیگری. اگر این اتفاق نمی آمد به نزدیک این هفته من می خواهم به می دانم که اگر هر چیزی وجود دارد که شما می توانید انجام دهید تا بیشتر تلاش است. هر گونه کمک از شما خواهد شد به شدت استقبال مینماید.

من خواهد بود در تماس دوباره با یا بدون نتیجه! C. P.

عزیز C. P.: چرا صبر کنید! من تماس BMW در آلمان برای شما و امیدوارم که به اندازه کافی خواهد بود. اجازه دهید من می دانم زمانی که این حل و فصل شود.

اما توجه داشته باشید خود را به من می دهد فرصتی برای تصویب در چیزی که من یاد گرفتم خیلی وقت پیش قبل از من “عزیز جان.”

من یک بار به حال با یک ماشین که خراب شد بلافاصله پس از من آن را خریدم. و رنگ پریدگی ، به اعتقاد من این یک Oldsmobile, اما من می تواند اشتباه است.

بنابراین یک روز من رفتم به تعمیر و سمت جدید نمایندگی خودرو شد و فریاد در مرد مسئول است.

یکی دیگر از مشتری آمد به توضیح است که من انجام شده بود این همه اشتباه است. او متعلق به ناوگان ماشین وسایل نقلیه خدمات پس از او تا به حال بسیاری از تجربه. او توضیح داد که هیچ کس مراقبت اگر شما فریاد زدن در خدمت مردم است. تمام مشتریان در منطقه سرویس در حال حاضر خودروهای خریداری شده. بنابراین فروشنده به شما اجازه می داد تا آنجا که شما می خواهید.

آنچه که من نیاز به انجام, دوست جدید من به من گفت, بود, داد, در این نمایشگاه که در آن مشتریان هنوز برای خرید ماشین. و او نیز گفت: من نیاز به انجام آن در روز شنبه هنگامی که وجود دارد بیشتر مشتریان در این نمایشگاه است.

آه! ساخته شده است که حس کامل.

تا شنبه من رفتم به فروشنده ایستاده در اطراف نمایشگاه و منتظر برای یک زن و شوهر به انتخاب رنگ اثاثه یا لوازم داخلی برای ماشین آنها فقط خرید.

سپس من با فنر به عمل است. من به آنها گفتم — با صدای بلند — که آنها نباید خرید یک ماشین خاص در این نمایندگی به دلیل خدمات شپشو.

ناگهان من تا به حال هر فروشنده, مدیر, و هر کس دیگری در اطراف من در تلاش برای کمک به. “ما فکر کردیم که شما در حال حاضر در حال کمک” آنها دروغ گفته.

آن زمان در حالی که برای رفع همه مشکلات با آن ماشین است. اما آن را به زودی در بازگشت به من با یک رنگ جدید و هر چیز دیگری به کار گرفته شود.

و در حال حاضر هر زمان که من یک مشکل با هر چیزی که من مطمئن شوید که من خشم بیان شده است در محل مناسب.

نوشتن به “جان عزیز” ستون معادل فریاد که در آن مشتریان هستند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im