مک دونالد ناودان برای جدا کردن قوس طلایی برای ترویج اجتماعی فاصله

این یک supersize گذشت در قضاوت.

هفته گذشته حساب های اجتماعی رسانه ای از مک دونالد در برزیل از هم جدا تجاری قوس طلایی به منظور تشویق اجتماعی فاصله در طول coronavirus شیوع Ad سن گزارش شده است.

اما reimagined فاصله خروجی M شده و پاک بعد از منتقدان ناودان حرکت به عنوان حساس است.

“F – k درست کردن شما جایزه ناامید کودن ها” نوشته کاربر توییتر Lucian Trestler. “منبع خشم من این است که این یک ریاکارانه کلاهبرداری آگهی برای برنده شدن جوایز. که به طور معمول تنها آزار من اما آن enrages من زمانی که موضوع جهانی است همه گیر.”

دیگران نبودند lovin’ it یا نه.

“عزیز #mcdonalds: جلوگیری از تغییر لوگو خود را برای هر رویداد و در واقع f – شاه انجام کاری. هیچ کس مراقبت چگونه شما مجدد خود را “محبوب ” قوس” لعنتی دیگر عصبانی کاربر توییتر.

یکی chimed در و گفت: “چگونه در مورد پرداخت حقوق کارگران خود دستمزد زندگی می کنند!”

شیرین کاری ایجاد شده با کمک از آژانس تبلیغاتی dpz حذف شده&T و paired با بیانیه “جدا برای یک لحظه به طوری که ما می تواند همیشه با هم” در هنگام ترجمه از پرتغالی.

در بیانیه ای به پست مک دونالد عذرخواهی برای حرکت و تشویق اجتماعی فاصله برای کارگران و مشتریان خود.

“به عنوان یک نام تجاری است که در عمل در حدود 120 کشور ما به اشتراک گذاشتن یک مسئولیت جمعی برای کمک به جوامع ما در زمان نیاز” هرزه گفت. “در سراسر جهان ما در حال اصلاح عملیات به موقف اجتماعی-فاصله دستورالعمل ها و افزایش ما در حال حاضر قوی استانداردهای بهداشت برای محافظت از خدمه رستوران و عمومی است. ما عذر خواهی برای هر گونه سوء تفاهم از قصد یادآوری مشتریان و جوامع در اهمیت اجتماعی فاصله در طول این زمان نامشخص است.”

McDonald's in Brazil separated the brand's iconic golden arches.
مک دونالد در برزیل از هم جدا تجاری نمادین قوس طلایی.مک دونالد در برزیل

این حرکت درست قبل از برگر مشترک توقیف بیش از 1200 رستوران در انگلستان و ایرلند دوشنبه.

این اولین بار نیست زنجیره ای فست فود را به دست آورد حرارت برای تغییر آن قوس طلایی برای حمایت از یک علت. برای دو سال گذشته مک دونالد حرف M به a W در رسانه های اجتماعی به افتخار روز جهانی زن و در نتیجه انتقادات در مورد این شرکت که کاملا از لمس.

دیگر شرکت های بزرگ مانند شرکت کوکا کولا و نایک نیز با استفاده از coronavirus همه گیر به عنوان یک راه استراتژیک محل تبلیغات.

در میدان تایمز کک عرضه دائمی آن بیلبورد یکشنبه برای نشان دادن Coca-Cola حروف فاصله با پیام “ماندن از هم جدا است بهترین راه برای اقامت متحد” آگهی سنی گزارش شده است.

روز شنبه, Nike ارسال شده در توییتر: “اگر شما تا به حال از بازی را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال حاضر شانس خود را است. بازی در داخل بازی برای جهان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>