MTA دادن Q سواران مترو switcheroo.

اقتدار است و برروی آن بکشید ناوگان خود را از قطار تعویض اتومبیل های جدید تا کنون از مدل های قدیمی تر در س قطار در آماده سازی برای راه اندازی یک, مدرن, سیگنال, سیستم, E, F, M و R خطوط.

س قطار سواران عادت به مدرن قطار در سال 2006 معرفی شد, با, روشن, روشنایی و نور آبی صندلی نیمکت در حال حاضر سفر در یک مدل 30 سال مسن تر که از ویژگی های چرم faux چوب قاب سازی و خاموش نارنجی و زرد سطل صندلی حلول فهرست گرما از یک سالن پیتزا.

“من فکر می کنم آن را بدبو” گفت: وکیل Pam Caruso, 55, به عنوان او بر روی پلت فرم.

“تصاویری در اتومبیل زحمت من تا آنجا که فضا و صندلی” او افزود: با توجه به عقب عرضی صندلی از اتومبیل های قدیمی تر. “شما در حال نشستن با پشت سر خود را تحت پوشش در کسی ،

اما MTA می گوید: سوئیچ بحرانی را مدرن کامپیوتری سیگنال های شناخته شده به عنوان ارتباطات مبتنی بر کنترل قطار (CBTC) — به E, F, M و R خطوط.

حمل و نقل آژانس خواهد خرید یک میزبان جدید قطار به آماده شدن برای آوردن CBTC در سراسر بسیاری از سیستم مترو در دهه آینده.

“مدرن کامپیوتری سیگنالینگ نه تنها به ارمغان بیاورد آخرین فن آوری به آهنگ های ما – آن را نیز رانندگی ارتقاء قطار ما ناوگان از جمله هزاران نفر از اتومبیل های جدید برای استفاده در سراسر سیستم” گفت: شمس Tarek یک MTA سخنگوی, در بیانیه ای. “نتیجه نهایی خواهد بود بسیار قابل اعتماد سیستم مترو با مدرن پیشرفته قطار در طول پنج بخش نیویورک.”

R train
R قطار یکی از چندین خطوط است که بهره مندی از تغییرات در حال حاضر به Q.کریستوفر Sadowski

MTA است که هزینه $663 میلیون را CBTC به کوئینز بلوار آهنگ از باغ کیو/اتحادیه شاهراه ایستگاه تمام راه را به خیابان 50 توقف برای E قطار در منهتن.

این بخشی از یک resignaling تلاش راه اندازی شده توسط MTA به جای خود افسردگی دوران سیگنال راه اندازی مکرر منبع رفت و آمد-wrecking تاخیر که همچنین محدودیت ظرفیت مترو و قطار با سرعت.

هشتم خیابان و خیابان لگزینگتون مترو در منهتن و شرقی پارک وی و Fulton خیابان و مترو نیز میله میله برای CBTC ارتقاء آن مقامات می گویند به ارمغان خواهد آورد پیشرفت های عمده برای سواری از 4/5/6 و A/C قطار.

کسانی که در آینده بهبود نخواهد کاستن درد س آموزش تعویض برای برخی از ridership.

یک هادی در خط گفت: سواران شنبه که قطار با تاخیر چند دقیقه به این دلیل که مدل های قدیمی تر باید هشت کمتری درب با توجه به راشل Fauss مدافع در اختراع دوباره آلبانی بود که روی قطار.

Fauss غافلگیر شده بود به شنیدن چنین دقیق اعلام از هادی و یک واکنش سریع از MTA پس از او توییتی در مورد آن. او گفت: آن را بسیار مهم برای MTA به ادامه نگه داشتن مردم مطلع از جمله تغییرات آن را به عنوان دستخوش به “مهم” سیگنال نوسازی.

“آنها باید به وضوح توضیح مزایای ارتقا” Fauss گفت. “اگر آن را روشن چه مزایای برای رفتن به سواران هستند راحت تر با این خرید و فروش جزئی و یا به طور بالقوه عمده ناراحتی.”

نه همه straphangers در س در شب جمعه ناراحت بودند با نكن. در حالی که هر دو قطار مدل می تواند به همان تعداد از مردم با توجه به MTA برخی ترجیح می دهند کافی صندلی از اتومبیل های قدیمی تر.

“شماره یک مسئله برای من این است که صندلی” گفت: Brandon, 36, یک شکسپیر استاد. “آره اتومبیل های جدیدتر بهتر… اما اتومبیل های قدیمی تر بیشتر صندلی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im