MTA timeclock ارتقاء در حال اجرا در پشت برنامه پس از OT رسوایی

MTA موفق به دیدار آن مهلت نورد مدرن اثر انگشت مبتنی بر timeclock تجهیزات به عنوان بخشی از تلاش برای مبارزه با اضافه کاری سوء استفاده — در حالی که هنوز یکی دیگر از دستگاه های به نظر می رسد برای تخریب شده است به سازمان دیده بان روز سه شنبه گفت.

آژانس عهد کرده بود تبدیل به 99 درصد از کارگران خود را به کرونوس-نام تجاری بیومتریک ساعتهای که در صورتحساب یا لیست به عنوان یک پادزهر برای اتهامات گسترده اضافه تقلب تحت پوشش پست سال گذشته است.

اما به عنوان از ژانویه. 17 فقط 85 درصد از حمل و نقل کارگران به طور فعال با استفاده از تکنولوژی با توجه به MTA بازرس کل کارولین Pokorny اول فصلنامه از تلاش.

MTA صرف 1.3 میلیارد دلار در اضافه کاری در سال گذشته با توجه به سازمان اسناد و مدارک — از $895 میلیون در سال 2014. Pokorny است که قبلا متهم به آژانس اجازه می دهد کارگران به دندانه دار کردن OT بر اساس یک “سیستم افتخار” با کمی نظارت و یا تایید.

حمل و نقل مقامات تا به حال متعهد به ثبت نام خود تمام 74,000 نفر نیروی کار در Kronos سپتامبر اما تحت فشار قرار دادند که مهلت Jan. 15 — وقتی 8,000 کارگران هنوز مشکلات ناسازگار بودن در داخل و خارج با سیستم های قدیمی با توجه به Pokorny آخرین گزارش.

بیشتر مسائل پیچیده آژانس همچنان به صورت “آشکار اعمال خرابکاری” در برابر timekeeping تجهیزات به عنوان متهم خرابکاران زده و دوباره در اواسط ژانویه این گزارش گفت:.

حمل و نقل منبع گفت: جدید ترین خرابکاری رخ داده در Long Island Rail Road کار سایت.

MTA timeclocks
MTA

Pokorny است به نام برای دوربین های امنیتی به استراتژیک قرار داده شده در timeclock مکان برای توقف این حملات است.

مدرن timekeeping ثبت کمترین در شهر نیویورک حمل و نقل در 82 درصد و به دنبال آن LIRR که در آن استفاده می ایستد در 89 درصد با توجه به گزارش.

این در حالی است که IG را مورد تحسین قرار گرفته NYCTA مقامات که بر بیش از نیمی از MTA نیروی کار برای “به خصوص تهاجمی و موفق” timeclock نصب و اجرای آن گزارش نگرانی در مورد LIRR توانایی برای رسیدن به 100 درصد است.

در این نرخ رفت و آمد راه آهن نمی خواهد بود قادر به ثبت نام خود را “تلفن همراه” و “از راه دور” کارکنان بسیاری از آنها بالا بگیر که IG گفت: گرفتن می تواند دور با “[ادعا] اضافه کاری بود که کار می کرد و یا حتی به آنها اختصاص داده” تا سه ماهه دوم سال 2020 این گزارش گفت:.

“سواران و مالیات دهندگان شایسته را به می دانم که چگونه به MTA را اضافه اصلاحات می رویم” Pokorny در بیانیه ای گفت. “صداقت و شفافیت کلید توسعه اعتماد عمومی و اعتماد به نفس در سیستم حمل و نقل ما.”

MTA بازگشت نیست یک درخواست برای نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>