مواد غذایی آنلاین deliverers مبارزه برای برآوردن coronavirus تقاضا

یک بیماری همه گیر اجبار همه را به ماندن در خانه می تواند لحظه مناسب برای مواد غذایی آنلاین خدمات. در عمل آنها بوده است در تلاش برای نگه دارید تا با افزایش سفارشات برجسته خود را محدود توانایی برای پاسخ به یک یورش بی سابقه تقاضا.

پس از وحشت-خرید سمت چپ قفسه های فروشگاه ساده از کالاهای اساسی مانند ماکارونی کنسرو شده و کاغذ توالت بسیاری از خریداران به سرعت در تحویل مواد غذایی آنلاین اسلات تقریبا غیر ممکن است بیش از حد.

“این نوع از تبدیل شدن به بیشتر به چالش کشیدن برای قرار دادن یک وعده غذایی با هم گفت:” پل Smyth یک مهندس نرم افزار که زندگی در نزدیکی منچستر انگلستان که در آن آنلاین مواد غذایی صنعت است به خصوص پیشرفته. او دیرین مشتری انگلیسی آنلاین-تنها سوپر مارکت Ocado اما نکرده اند قادر به زمین یک اسلات پس از او دریافت آخرین تحویل دو هفته پیش.

این مشکل برای بسیاری از خدمات تحویل است ramping تا کارکنان به انتخاب کالا در مغازه ها و ارائه. اما برای Ocado یک برش لبه سرویس است که متکی بر انبار روبات ها به طور قابل توجهی افزایش تحویل به معنی بزرگ سرمایه گذاری در ماشین آلات جدید و انبارها بیش از حد دیر به گرفتن سنبله در تقاضا.

Smyth گفت او شروع به اجرا پایین در و گوشت منجمد کالا, اما می خواهد برای جلوگیری از رفتن به سوپرمارکت چرا که او نگرانی خود را به آسم و دیابت و فشار خون بالا عوامل خطر اگر او جلب جدید کروناویروس.

“من نمی تواند وحشت برای یک هفته دیگر, اما اگر من به صبر دو هفته دیگر برای تحویل اسلات آن را می شود بسیار نزدیک به استخوان” Smyth گفت.

Coronavirus بحران به صنعت تجارت الکترونیکی افزایش می دهد اما مشکلات در Ocado و دیگر فروشنده آنلاین برجسته کردن چقدر سخت است برای این صنعت به سرعت در مقیاس بالا آنلاین تحویل.

در آمریکا خرید مواد غذایی کرده و به آرامی مهاجرت آنلاین ساخت تا 3 درصد از خرده فروشی مواد غذایی در بازار با توجه به گزارش سال گذشته توسط دویچه بانک.

به عنوان بحران آمار و تحویل سفارشات رسید که میلیون ها نفر از آمریکایی ها باقی ماند. در طول هفته از تاریخ 2 مارس حتی قبل از برخی از شهرها و ایالات متحده تحمیل “در خانه ماندن” سفارشات Instacart آمازون و خارج شده و مواد غذایی تحویل فروش همه شروع به پریدن کرد و حداقل دو سوم از سال قبل با توجه به تحقیقات جدی.

Instacart یک پلت فرم است که همکاران با بیش از 25000 فروشگاه در آمریکای شمالی می گوید سفارشات در بیشتر هفته های اخیر باید 150 درصد رسید.

Instacart website
شاتر

به عنوان یک نتیجه مشتریان در سخت-آمار شهر نیویورک در حال انتظار روز به برنامه تحویل که معمولا تنها چند ساعت.

در چین که در آن شیوع سرچشمه در اوایل این سال و همه جا حاضر گوشی های هوشمند مواد غذایی, برنامه های, کمک میلیون ها دریافت از طریق ماه های سخت مستند. حتی پس از, e-commerce, غول Alibaba است به سوپرمارکت زنجیره ای Freshippo گزارش استخدام گذاشته و رستوران کارگران به صورت موقت کارکنان به عنوان مشتریان بیشتر معطوف به سفارش توسط نرم افزار و میانگین سبد اندازه شروع به پریدن کرد در نیمه اول فوریه است.

بریتانیا آنلاین مواد غذایی در بازار یکی از پیشرفته ترین است و برآورد به حساب 8.3 درصد از کل فروش در سال 2020 با توجه به تحقیقات بازار شرکت Mintel. با این وجود Ocado و آنلاین اسلحه از آجر و ملات رقبا مانند تسکو Sainsbury و خارج شده و متعلق به-Asda شد همه رزرو کردن. برای اینکه عادلانه آنها اولویت اسلات برای مشتریان آسیب پذیر است.

Ocado پیشگام آنلاین مواد غذایی در انگلستان از سال 2002 با خودکار انبار روبات ها و مجوز آن تکنولوژی به شرکت های دیگر از جمله Kroger. که تجربه کافی نبود هنگامی که وب سایت خود را ذوب شده پس از ترافیک چهار برابر شده است.

شرکت در مبارزه برای رسیدن سیستم به حالت عادی بازگشت با در نظر گرفتن آن در برنامه گوشی های هوشمند آنلاین و توقف حساب جدید ثبت نام. آن را به طور موقت مسدود شده وب سایت خود را و سپس همه بازدید کننده صبر در مجازی صف بیگانه دیرین کاربران است.

“این فقط احساس به عنوان اگر آنها می خواهم به طور کامل رها مشتریان” گفت: Smyth, 50, که منتظر تا زمانی که چهار ساعت آنلاین تنها برای پیدا کردن وجود دارد تحویل اسلات. Ocado در حال حاضر دارای یک سیستم جدید برای تخصیص اسلات اما Smyth هنوز نشده تا به حال هیچ شانس است و با اقلام اساسی از یک فروشگاه محلی.

مدیر عامل شرکت ملانی اسمیت از طریق پست الکترونیکی مشتریان به آنها بگویید که تقاضای مشخصی به 10 برابر سطح نرمال. پیام او پس از نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد جدید مستند قوانین و خواست مردم به استفاده از خدمات تحویل مواد غذایی.

هر بار که دولت بریتانیا اعلام کرد اقدامات جدید برای مبارزه با ویروس او گفت: “ما می بینیم بیشتر فوق العاده ای افزایش مشتریان است.”

“مهم نیست که چقدر سخت کار می کنیم ما نمی خواهد به اندازه کافی ظرفیت برای خدمت به سطح بی سابقه ای از تقاضا است.”

Ocado عمل سه انبارها که به شکل مکعب روبات بر روی چهار چرخ zip در طول قریب به اتفاق شبکه های چیدن جعبه نوشابه teabags یا سیب و ارائه آنها را به “چیدن ایستگاه است.” وجود انسان یا ربات آغوش هم قرار دادن سفارشات مشتری تحویل داده می شود توسط ناوگان وانت.

این شرکت گفت: آن را به کار گرفته 343,000 سفارشات در هر هفته در سه ماهه پایان مارس 1 و خرید و فروش را پس از دو برابر شده است. تحلیلگران توجه داشته باشید که عامل اصلی موثر بر رشد اقتصادی در یک سیستم خودکار مانند Ocado است ظرفیت انبار.

“تنها وجود دارد بنابراین بسیاری از کسانی که انبارها شما می توانید ساخت” گفت: Simon کاسه یک تحلیلگر در Numis اوراق بهادار. در آن طول می کشد تا دو سال برای Ocado برای ساخت یک انبار بنابراین “گفت: امروز ما در حال رفتن به ساخت یک انبار جدید این مشکل را حل نمی کند در اینجا و اکنون.” یک چهارم انبار نابود شد توسط یک آتش سوزی در سال گذشته است.

سنتی سوپر مارکت خود را کمتر پیچیده آنلاین عملیات با استفاده از مردم برای انتخاب اقلام کردن قفسه.

که “یک کمی آسان تر به انعطاف پذیری به طور ناگهانی افزایش در تقاضا” گفت: پرتابگر شما فقط نیاز به به استخدام افراد بیشتر است.

شرکت ها شروع به انجام آن است. سوپرمارکت موریسون استخدام 2,500 اضافی رانندگان و وانت. آمازون به دنبال 100,000 بیشتر کارکنان در حالی که Instacart برنامه ای برای اضافه کردن 300,000 فرفره کارگران بیش از دو برابر شدن تعداد زیادی از مردم آن را برداشت و تحویل مواد غذایی.

هنوز Instacart کارگران تلاش کرده اند برای دیدار با اهداف بهره وری به عنوان فروشگاه های تحمیل فاصله قوانین و کسب و کار موج.

که برجسته اصلی حرکت نزولی به بشر فروشگاه وانت کاسه ساز گفت: آنها 10 تا 15 درصد کمتر از هزینه کارآمد تر از روبات ها است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>