ریحانا با لباس زیر, شرکت بازی شیطان بازی از طعمه و سوئیچ با مشتریان خود یک مصرف کننده گروه حمایت کردهاند.

Savage x Fenty شده است “درگیر در بازاریابی فریبنده و غیر قانونی و شیوه های کسب و کار” است که شامل برگشتاندن به گران $49.95-یک-ماه عضویت بدون دانش خود را با توجه به مصرف کننده و ناظر گروه TruthinAdvertising.org.

در شکایت به کمیسیون تجارت فدرال و سانتا کروز کالیفرنیا, دادستان منطقه در اتاق کار Tina.org ادعای لباس زیر شرکت ریحانا تاسیس در سال 2017 ترغیب خریداران با شدت با تخفیف اقلام مانند $25, سینه بند و لباس زیر مجموعه ای تزئین شده با رنگ قرمز و آبی لب که آگهی در Instagram برای روز ولنتاین.

اما 25 دلار قیمت است که تنها در دسترس برای مشترکین. قیمت واقعی دلار است 81 —این یک واقعیت است که تنها روشن ساخته “در یک قاب خوانا و کوچک و سفید و فونت” و آن از بین می رود از تبلیغات آنلاین پس از چند ثانیه دیده بان می گوید.

مشتریان را انتخاب کنید که “VIP” قیمت دریافت ناودان در پرداخت زمانی که Savage x Fenty احتیاط می افزاید: عضویت ماهانه به کیسه های خرید بدون نمایش چه مقدار از آن هزینه خواهد شد Tina.org می گوید.

“از آنجا که هیچ اطلاعاتی در مورد ‘Savage x ماهانه’ عضویت ارائه شده است بر روی صفحه نمایش مصرف کنندگان ممکن است گمراه شود به باور که عضویت رایگان است با هیچ رشته متصل” با توجه به آن FTC شکایت.

در واقع مشتریان شکایت شده است در مورد اینکه blindsided توسط Savage X Fenty عضویت هزینه برای بیش از یک سال خبر داد.

“من خریداری شده از این شرکت یک بار به دلیل فروش من لذت بردن از آنچه من کردم. اما بدون دانش من SAVAGEXFENTY استفاده از دبیت کارت اطلاعات من ثبت نام برای اشتراک ماهانه. این یک VIP بسته است که هزینه $49.95 یک ماه. من نمی خواهم و یا اجازه ساخت این حساب برای من. 5 ماه بعد (چون من نمی استفاده از من کارت و اغلب نمی بررسی تاریخ معامله اغلب) من تا به حال 5 ماه و 250 دلار گم شده از حساب من. من می خواستم هرگز این VIP بسته و هرگز مجاز SavagexFenty به امضای من برای آن” یک مشتری در نامه ای به اداره کسب و کار بهتر در ماه اکتبر با توجه به Tina.org’s بررسی است.

“من لغو حساب من. 4 ماه بعد آنها را به اتهام [sic] دوباره به من و گفت: من هنوز VIP…من مجبور به تغییر حساب بانکی من…” یکی دیگر از مشتری شکایت کرده است.

Tina.org’s شکایت را به خصوص تیز هدف ریحانا e-commerce شریک TechStyle Inc., که dinged در سال 2014 برای تبلیغات فریبنده به بهترین بازیگر زن کیت هادسون Fabletics لباس خط.

“توجه داشته باشید TechStyle, Inc.’s co-founder and co-مدیر عامل آدم گلدنبرگ هیچ غریبه ای به بازاریابی فریبنده و یا به FTC” Tina.org’s FTC شکایت می گوید.

TechStyle پرداخت کالیفرنیا رگولاتور 1.8 میلیون دلار بیش از Fabletics در سال 2014 و $46.5 میلیون که در همان سال به FTC برای بازاریابی فریبنده از از دست دادن وزن مکمل به نام Sensa, Tina.org گفت.

“موضع ما این است که TechStyle دقیقا می داند چه چیزی آنها انجام می دهند” شانا Mueller, یک Tina.org سخنگوی گفت: پست.

نه TechStyle و نه ریحانا بلافاصله درخواست برای نظر.

lfickenscher@nypost.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

خرید کتاب اورجینال پزشکی