فروش یخچال سگ-غذا سازان افزایش می یابد

شکاف میان سگ ها و صاحبان آنها بوده است هرگز خیلی کوچک و سریع در حال رشد تو رفتگی در دیوار از حیوان خانگی لذیذ-غذا سازان تجاری در.

تقاضا برای یخچال مواد غذایی حیوان خانگی که باید بلعیدم روز خرید و اغلب آگهی به عنوان خوب به اندازه کافی برای انسان است که کنگره به عنوان صاحبان رشد نگران کننده ای در مورد سلامت حیوانات خانگی.

به جای bagfuls خشک katchers یا گوشت کنسرو شده که حاوی مواد نگهدارنده نیویورک-بر اساس ارائه خدمات حیوان خانگی بشقاب فروش یخچال ظروف مانند “لب Lickin’ بره” که همراه با, سیب زمینی شیرین, کوینولا و کلم بروکلی نیز ضروری سگ پسند ویتامین ها و مواد معدنی مانند تورین.

حیوان خانگی بشقاب که مطرح است 6 میلیون دلار و انتظار برای اعلام یک دور تازه از بودجه در هفته های آینده تمرکز در حال حاضر بر روی سگ چون “گربه ها خوردن بسیار کمتر” — و یا کمتر از یک چهارم از حیوان خانگی-بازار مواد غذایی, موسس Renaldo Webb گفت: پست.

“این انسانی از حیوانات خانگی ضربه صاحبان سگ بیشتر” روزنامه اضافه می کند و اشاره کرد که “گربه ها دیده نمی شود در کالسکه به عنوان اغلب به عنوان سگ.”

یخچال مواد غذایی حیوان خانگی هنوز هم نشان دهنده بخش کوچکی از صنعت فروش در فروشگاه های خرده فروشی — فقط $323 میلیون سال گذشته در مقابل $31.7 میلیارد دلار به طور کلی با توجه به تحقیقات شرکت جمهوري اسلامي ايران.

خرید و فروش در یخچال طاقچه افزایش یافت و 28 درصد در سال گذشته در حالی که خشک سگ-فروش مواد غذایی افزایش 4 درصد به $5.4 میلیارد و مرطوب-فروش مواد غذایی به دست آورد 9 درصد به 1.8 میلیارد با توجه به جمهوري اسلامي ايران.

“وجود دارد یک” آها!’ لحظه ای که اتفاق می افتد با مصرف کنندگان که آنها متوجه است که آنها در حال غذا خوردن همه از این غذاهای سالم و هنوز هم در تغذیه سگ خود را خشک kibble,” دا دیویدسون تحلیلگر برایان هلند گفت: پست.

سهم شیر از خرده فروشی یخچال کسب و کار در حال رفتن به عموم معامله Freshpet 14-year-old, kansas city, NJ-بر اساس شرکت است.

Freshpet نصب یخچال در برخی از 19,500 سوپر مارکت ها و داروخانه ها و جعبه بزرگ خرده فروشان است که توزیع آن امضای سوسیس رول و کیسه های تازه پخته شده و گوشت و سبزیجات شام. تقاضا برای غذاهای که باید مصرف شود در عرض یک هفته از باز شدن فرستاده است Freshpet سهام افزایش بیش از 80 درصد در طول سال گذشته ،

Freshpet است که میله میله به گزارش آن در سه ماهه چهارم, نتایج هفته آینده و وال استریت انتظار آن 2019 درآمد را افزایش 26 درصد به $244 میلیون — شتاب از در حال حاضر بکن بکن سکس با رشد 17 درصد و 24 درصد در سال 2017 و 2018 شد.

“Freshpet رشد کاملا شاخص [یخچال] رده موفقیت می گوید:” اسکندریه Jarrell از بنیانگذاران NomNomNow, یک سان فرانسیسکو مبتنی بر خدمات تحویل.

مشتریانی که ثبت نام برای NomNomNow یک پرسشنامه که برخی از آهنگ های 125 امتیاز داده بر روی سگ خود را از جمله وزن و نژاد و سن و حتی یک نمودار که در آن صاحبان تصویر را انتخاب کنید که خود را شبیه مدفوع.

در واقع شروع به بالا به فروش می رساند $90 مدفوع-کیت تست برای تعیین آنچه که “میکروب در حال زندگی در حیوانات جرات” پس از آن می توانید توصیه های غذایی. این تست ممکن است پیدا کردن که یک سگ نیاز فیبر بیشتر پروبیوتیک ها یا ورزش بیشتر ،

بیش از چهار سال گذشته NomNomNow مطرح شده 13 میلیون دلار از دره سیلیکون سرمایه گذاری-سرمایه شرکت. فروش آن بیش از دو برابر در سال 2019 و در ادامه به افزایش ماه بیش از ماه, با توجه به Jarrell.

Yaff بار یک ساندویچ فروشی که کوهنوردان و گردشگران به اشتراک گذاشتن با سگ خود را در دنباله است “فروش خوب” را آنلاین و در برخی از آزاد متمرکز فروشگاه می گوید: co-founder مریم پاول. علامت بروکس و آموزش دیده آشپز دستور ایجاد پنج سال پیش با تشکیل دهنده که در حال امن برای سگ به استثنای مواردی از قبیل شکلات و فندق و آجیل و قند و شکر.

“من تصور یک روز هنگامی که مردم به وعده های غذایی آماده و می نشستن و خوردن آن را با سگ خود را” پاول گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>