Spotify خرید رینگر در تلاش برای افزایش پادکست

Spotify در چهارشنبه اعلام کرد آن را خواهد خرید رسانه های ورزشی شرکت رینگر در تلاش برای تقویت آن پررونق پادکست کسب و کار.

سوئد-بر اساس جریان های غول پیکر خود را گسترش دهد پادکست ارائه شده با بیش از 30 برنامه های صوتی تولید شده توسط رینگر. تازه بدوران رسیده شرکت گروگان توسط کارشناس ورزشی و پادکستر بیل سیمونز آنها Spotify گفت: این انتظار به استخدام همراه با رینگر تقریبا 90 کارکنان.

“رینگر پیشینه ثابت از ایجاد متمایز محتوای فرهنگی و همچنین کشف و توسعه ردیف بالا استعداد آنها را توانمند دارایی برای Spotify در” سحر Ostroff Spotify رئیس محتوای افسر در بیانیه ای گفت.

Spotify را فاش نمی کند قیمت معامله است که انتظار می رود در سه ماهه اول این سال است. این می آید به عنوان Spotify شنوندگان گله به پادکست ها — بیش از 16 درصد از کاربران فعال خود را در حال حاضر تعامل با آنها و تعداد ساعت جریان مشخصی نزدیک به 200 درصد در سه ماهه چهارم سال گذشته نسبت به سال قبل ،

اما Spotify ضرر و زیانی شنبه از 209 میلیون یورو یا حدود 230 میلیون دلار برای سه ماه گذشته از سال 2019 با وجود اضافه کردن 23 میلیون کاربر فعال ماهانه. سهام این شرکت باز 3.4 درصد کاهش در $149.05.

رینگر چهارمین پادکست تولید Spotify خریداری شده در سال گذشته است. آن را اعلام کرد ادغام سوراخ کردن رسانه ها و لنگر در فوریه 2019 به دنبال Parcast در ماه مارس است.

سیمونز راه اندازی رینگر در سال 2016 پس از روی لئامت دادن خود را پیشرو Grantland, تحسین, ESPN, سایت بود که توقیف در سال 2015. علاوه بر وب سایت خود را با تمرکز بر ورزش و فرهنگ پاپ رینگر خود را تولید ویدئوها و فیلم ها با قابلیت های مانند HBO را 2018 مستند در اواخر طرفدار کشتی گیر آندره غول پیکر.

“ما در چند سال گذشته صرف ساخت در کلاس جهانی ورزش و فرهنگ پاپ چند رسانه ای دیجیتال شرکت و باور Spotify می تواند ما را به سطح دیگری” سیمونز در بیانیه ای گفت.

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de