مترو برخورد با آن franchisees در طول زنجیره مواد غذایی سریع برنامههای تهاجمی “خرید footlong و footlong” ساندویچ ارتقاء پست یاد کرده است.

آینده معامله خواهد شد که در دسترس در سراسر کشور از 5 مارس تا آوریل 15 — در دسترس خواهد بود به مشتریانی که سفارش آنلاین و یا استفاده از مترو با تلفن همراه, نرم افزار, به گفته منابع آشنا با برنامه های.

ایده این است برای تقویت مترو را آنلاین و تلفن همراه مبتنی بر کسب و کار که در حال حاضر حساب برای تنها 1.4 درصد از کل مترو Franchisee تبلیغات صندوق گفت: در اوایل این هفته در پاسخ به سوال در franchisee سایت.

مترو هدف این است که برای دریافت این تعداد به 5 درصد این شرکت اعلام کرد.

“وجود دارد رفتن به هر گونه غرامت از مترو به franchisees برای از دست دادن آنها در حال رفتن به متحمل شدن با این ارتقاء — پس از تمام franchisee دادن footlong رایگان برای هر footlong?” Nayanika بارکر صندلی از انجمن ملی از مترو Franchisees خواسته مترو در عقب و جلو ارز در سایت.

“هیچ شبیه به دیگر ارائه می دهد وجود ندارد اضافی جبران” مترو پاسخ داد: با توجه به یک تصویر بررسی توسط پست.

بسیاری از مترو و رستوران ها در حال حاضر در حال از دست دادن پول. بیش از 1100 بسته در یک شبکه پایه و اساس در هر دو 2018 و 2019 ترک در مورد 23,600.

جان Chidsey که شد مدیر عامل شرکت در ماه نوامبر کنترل ضبط از 95 درصد از مواد غذایی سریع غول تبلیغات که مورد استفاده قرار گیرد به تقسیم در مورد 40-60 بین مناطق و ستاد.

Chidsey شد بدنام هنگامی که در حال اجرا برگر کینگ برای وادار کردن $1 دوبل چیزبرگر ارتقاء که فروشگاه اپراتورها به فروش می رسد برای از دست دادن وجود داشتن رای دادند و دو بار رد و ارتقاء. که منجر به طرح دعوی در دادگاه است که حل و فصل شد و پس از خصوصی سهام گروه 3G سرمایه خریداری زنجیره ای در سال 2010.

در سال 2017, مترو franchisees آغاز شده دادخواست رانندگی در اعتراض به $4.99 footlong ارتقاء. شش ماه بعد مدیر عامل شرکت مترو سوزان کشتی فرنگی اعلام بازنشستگی.

مترو نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

خرید کتاب اورجینال پزشکی