سازندگان اسباب بازی به نوبه خود به اثبات بازدید و پس از یک grim فصل تعطیلات

کودک Yoda جدید است اما سازندگان اسباب بازی در این سال به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به چیزهای قدیمی در یک پیشنهاد برای تقویت کسب و کار.

تکاپوی بازیابی از بدترین فصل تعطیلات در حافظه اسباب بازی تولید کنندگان به دنبال احیای کلاسیک قدیمی مانند کامیون تونکا مراقبت از خرس و بازار جنون هیئت مدیره بازی — حرکت می کند که برخی از شرکت ها را به عنوان کمتر مخاطره آمیز در یک صنعت است که به طور فزاینده ای بی رحم است.

در مورد Tonka 74 ساله اسباب بازی کامیون خط در حال حاضر دارنده پروانه پایه سرگرم کننده است شنود گذاشته شکیل اونیل ستاره در تلویزیون تبلیغ انتخاباتی که آغاز خواهد شد در ماه آگوست یا سپتامبر و اجرا از طریق این فصل کریسمس. NBA legend عنوان یک روبان برش برای Tonka خط در نمایشگاه اسباب بازی در نیویورک بیش از آخر هفته.

“من در یک ماموریت در کنار Tonka و اساسی سرگرم کننده برای ایجاد انگیزه در بچه ها به بیرون بروید و بازی کنید!'” اونیل در بیانیه ای گفت.

این ایده می گوید اساسی سرگرم کننده اجرایی جی فورمن است که به ترویج سنتی بازی که در آن بچه ها در حال حرکت همه چیز در اطراف به جای فشار دادن دکمه ها و به دنبال در صفحه نمایش.

“ما قرار می گیرد بسیاری از شرط بندی بر روی این دسته از آنجا که ما لازم نیست که هر چیزی که باد خاموش قفسه” سرکارگر گفت.

بین ورشکستگی Toys ‘R’ Us در اواخر سال 2017 و تهدید تعرفه ها در سال گذشته کسب و کار هنوز به پیدا کردن جای پا خود. ما اسباب بازی فروش کاهش یافته است بیش از 4 درصد در سال گذشته به $20.91 میلیارد ترکیب این درد از 2 درصد افت یک سال قبل پس از چهار سال متوالی رشد با توجه به NPD Group.

هفته گذشته خارج شده و گزارش ضعیف فروش اسباب بازی با وجود این واقعیت است که آن را همراه با هدف و آمازون است که در میان تنها خرده فروشان عمده هنوز هم در رده.

تولید غول های Hasbro و ماتل دیدم متوسط به رشد سال گذشته است. هر دو دو برابر را در سرگرمی های خود را در بخش, که به معنی فروش مجوز کالا مربوط به بازدید مانند “جنگ ستارگان” حق رای و “یخ زده 2” می گویند ،

Jay Foreman, CEO of Basic Fun!, at Toy Fair New York.
جی فورمن مدیر عامل اساسی سرگرم کننده!, در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک.AP

با این وجود 61 ساله و باربی حق رای دادن در میان ماتل چند لکه های روشن در سال گذشته با فروش رشد 7 درصد در سراسر جهان در مقابل این شرکت را به طور کلی صاف نتایج.

Hasbro, در ضمن, رونمایی یک نسخه جدید از جنون بازار یک ضربه هیئت مدیره بازی که عرضه در سال 1988 که به رخ کشیدن امکانات الکترونیکی.

در جای دیگر پایه سرگرم کننده خواهد دنده تا برای احیای پاییز مراقبت از خرس های رنگین کمان رنگ مخمل خواب دار اسباب بازی که منفجر شد و در سال 1985 با حساس feely پیام بازاریابی, اما آن نبوده و عمده حضور پس از سال 2007 با توجه به مباشر.

در زمان تضعیف و فروش trotting به از پیر و بازدید باعث می شود حس D. A. Davidson تحلیلگر لیندا بولتون Weiser گفت. “حدود 80 درصد از [اسباب] در صنعت اسباب بازی های جدید در هر سال اما آنها باید به خود [مالکیت فکری], ابزار جنسی, فولتس. آن را بسیار ارزان تر به انجام این کار است,” او توضیح داد.

تورنتو-بر اساس WowWee بهترین و شناخته شده برای آن سال 2017 megahit, Fingerlings الکترونیکی انگشت های دست نشانده که حرکت می کند و باعث می شود سر و صدا. در این سال آن را شرط بندی در BriteBrush a $20 مسواک که چراغ های پخش موسیقی است و قرار است برای تشویق بچه ها به مسواک دیگر.

“وجود دارد بیشتر ثبات مالی در محصولات مانند این است که بیشتر نیاز – می خواهید از بر اساس” WowWee را افسر ارشد فناوری دیوید Sufer گفت: پست. “ایجاد یک میزبان کامل از مارک های جدید مانند هل دادن یک بولدوزر تا تپه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>