چرا نیویورک فروشگاه های مواد غذایی که تهیه کردن به غنی در حال مبارزه در میان coronavirus

Coronavirus ایجاد کرده عجیب و غریب تقسیم در میان اپل و فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها که تهیه کردن به غنی گرفتار شده اند در طرف اشتباه.

اولیه امواج از سراسر شهر بود binge-خرید در اواسط ماه مارس موجب رسانه های اجتماعی پست های پاک کردن قفسه های خالی و فریزر سطل در کل مواد غذایی و معامله گر جو. اما از آن زمان به بعد فروشنده در سراسر نیویورک مترو منطقه می گویند کسب و کار در بسیاری از نقاط به طور چشمگیری کاهش یافته است. و این نه فقط به دلیل خریداران باید ماندم, به خود آستین ، پشته منجمد استیک و تلویزیون شام.

در غنی محله مانند شرق فوقانی جانبی و فوقانی سمت غرب و سوپر مارکت ها در حال حاضر عمدتا خالی در ابتدا پس از گرفتن تمیز کردن خود را وحشت زده مشتریان. این به آن دلیل خوبی پاشنه بلند مردم را از hightailed آن را به خارج از شهر به صبر کردن بیماری همه گیر در roomier حفاری در Hamptons یا Berkshires, فروشنده می گویند.

در ضمن فروشنده در بخش های فقیرتر از برانکس, Queens, بروکلین و منهتن می گویند که آنها نیز آهسته اما به دلیل مختلف: بسیاری از مشتریان خود را از دست داده اند شغل خود هستند و تنها برای خرید مواد غذایی پس از دریافت آنها را ضربه محکم و ناگهانی مزایای بیکاری و چک با توجه به مدیران صنعت.

نقطه روشن? درآمد متوسط مناطق که در آن مردمی هستند که هنوز پا تا به عنوان آنها را از خانه و پوشیدن ماسک محافظ به خط خارج سوپر مارکت ها به طور منظم. در واقع کسب و کار بسیار سریع در این میانه بازار مکان های که سخت به دریافت منابع مانند Clorox دستمال مرطوب و دستمال توالت در حال منحرف از غنی و فقیر محله های یکسان به آنها را ذخیره مدیران می گویند.

“این یک داستان از سه شهر” Avi Kaner صاحب مورتون ویلیامز زنجیره ای مواد غذایی گفت: پست. او همچنین تایید کرد که “سه هفته پیش همه فروشگاه های ما بودند به همان اندازه هولناک با مشتریان و تمام 16 بودند تخلیه از کالا بسیار به سرعت.”

مورتون ویلیامز به تازگی شروع به استفاده از کامیون برای حمل و نقل کالا به ویژه محصولات کاغذی تولید و غذاهای حلال برای عید فصح — از فروشگاه خود را در گوشه ای از خیابان مدیسون و شرق 87هفتم خیابان که سهام یک بلوک با کشت مغرور بوتیک مد به عنوان به خوبی به عنوان آن خیابان سوم فروشگاه در شرق 62 و شرق 72 خیابان. وجود دارد کسب و کار در دمای بالا یا پایین در حدود 5 درصد از یک سال پیش Kaner گفت.

ون آوردن محصولات به فروشگاه خود را در کمتر محله های مرفه نزدیک: در پایان غرب خیابان و خیابان 60 به عنوان مثال و یا در خیابان اول و شرق 72 خیابان که در آن بقال فروش تا 30 درصد از یک سال پیش.

در محله های ثروتمند آن عمدتا مسن نیویورکی که باقی مانده اند در آپارتمان خود را با توجه به Kaner. آن دسته از مشتریان باید کمک کرد تا سرپا نگه داشتن این فروشگاه ها تا حدودی به دلیل آنها در حال خرید بیش از آنها قبلا او گفت:.

“چند نفر که مانده اند در پشت ندارد و گزینه های ناهار خوری در رستوران, به طوری که آنها در حال خوردن سه وعده غذا در روز در خانه” Kaner اشاره کرد.

حتی تمام مواد غذایی در خیابان سوم و 88 خیابان خود را تعطیل قصاب گروه بیش از آخر هفته که در آن مشتریان می تواند به منظور کاهش خاص و یا نوع گوشت از فروشگاه دانشیار.

“حتی اگر این خط به این فروشگاه بزرگ است در تمام طول روز آن را هنوز هم به عنوان بسیاری از مشتریان که قبل از نزدیکی Fairway شلوغ است اما نه بسته بندی شده مانند قبل” رستوران اندرو Schnipper زندگی می کند که در خیابان پارک و شرق 87هفتم خیابان گفت: پست.

“وقتی که من راه رفتن سگ من در شب وجود دارد چیزی جز تاریکی زمانی که من در ساختمان” Schnipper گفت:, و اضافه کرد که خود ساختمان نیمه کامل.

Fairway
Victor J. آبی/ایسنا

میلیاردر بقال جان Catsimatidis که صاحب Gristedes و d’agostino زنجیره ای تایید کرد که در خود ساختمان مسکونی مشرف به پارک مرکزی فقط چند تن از همسایگان خود را در شهر باقی مانده.

“ما در حال تغییر مردم ما از فروشگاه ما که در آن کسب و کار است آهسته به شلوغ فروشگاه” Catsimatidis گفت: پست.

تصویر نمی تواند متفاوت تر در برانکس به گفته جان استوز که صاحب 10 Foodtown مکان در سراسر نیویورک مترو منطقه است.

“بسیاری از مشتریان من در برانکس را از دست داده اند شغل خود و یا در مواد غذایی” استوز گفت: پست.

دو فروشگاه در قصبه در 1489 غرب خیابان در Parkchester و در 3100 سوم خیابان با تجربه اولیه موج وحشت خرید در مارس اما در حال حاضر فروشگاه’ حجم فروش تخت را از آنچه در آن بوده است از یک سال پیش.

“آن دسته از مشتریان خود را صرف [یارانه های دولتی] در طول عجله ماه گذشته و در حال حاضر آنها باید منتظر بعدی خود را به نفع بررسی” استوز گفت.

Bravo supermarket
کریستوفر Sadowski

به طور مشابه, C, شهر, براوو و مرتبط با سوپر مارکت ها تا حد زیادی واقع در قومی در محله بیرونی شهرکی در حال نیروبخش برای صرف در فروشگاه های خود را به رها کردن در ماه آوریل گفت: نلسون اوزهبیو که دسته روابط دولت ملی مارکت انجمن که نشان دهنده 500 مستقل سوپر مارکت ها در نیویورک و در امتداد ساحل شرقی.

“ما در انتظار یک افت بزرگ در حجم از مشتریان که شغل خود را از دست” اوزهبیو گفت.

در ضمن استوز را Foodtown در رودخانه نیویورک در نزدیکی تونی حومه Katonah در شهرستان Westchester است swarming با ساکنان شهر که معمولا برای تعطیلات آخر هفته اما تصمیم گرفته اند برای سوار کردن بیماری همه گیر در خانه دوم.

“به طور معمول ما می خواهم یک افزایش در آخر هفته اما این امر اجازه نمی دهد تا در حال حاضر” استوز گفت.

برخی از فروشنده که از دست داده اند و مشتریان برای آمازون امیدوار هستند یک پوشش نقره ای که همه گیر اببس. قبل از ویروس, فروش سالانه در استوز 10 Foodtowns شده بود روند را در حدود 5 درصد است.

“من امیدوار هستم که مصرف کنندگان متوجه بود که در خط مقدم این” استوز گفت: “و شروع به فروشگاه با ما در دوباره.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>